Aantal berichten : 72 Registration date : 03-10-08
Onderwerp: Het Nederlandstalige script ma okt 06, 2008 2:58 pm
Dag vriendjes, dag vriendinnetjes!
De acteurs onder jullie (en Peter) zullen inmiddels het nieuwe script gekregen hebben. De rolverdeling die daar staat is nog voor verandering vatbaar.
De voorlopige rolverdeling is als volgt:
Ludlov............................................................................ Domien De Groot Samina..............................................................................Stephanie Cuyt Dood................................................................................Niklaas Reinhold Burgemeester...................................................................Niklaas Reinhold Grootmaarschalk Hoskiv............................................ Gracy van Lysebetten De Leermeester.................................................................Niklaas Reinhold Sigurd............................................................................Steven Merckaert Sektelid...........................................................................Domien De Groot Vathek..............................................................................Niklaas Reinhold Adomir...................................................................................................... Butler van de burgemeester............................................................................................. Dokter in de buitenwijken............................................................................................... Gustav Finsterdunkl.............................................................Niklaas Reinhold Lucchus.............................................................................Domien De Groot De Godin..............................................................................Stephanie Cuyt De Maagd...............................................................................Eline Hoskens Wezens & Verteller.............................................................Steven Merckaert Kardinaal Woronitz..............................................................Domien De Groot Wachters, soldaten, etc................................................................................ Arme man...........................................................................Niklaas Reinhold Arme vrouw..................................................................Gracy van Lysebetten
Dus! In de eerste plaats zoeken wij nu: Adomir. Ik vind het een beetje stom dat ik zowel Ludlov als Adomir speel en tegen mezelf zit te praten. Wie geïnteresseerd is in deze rol, laat maar een seintje vallen. Tip: de inspiratiebron voor de stem van Adomir in de Engelse versie voor mij was Christopher Lee.
Verder: de Dokter. Iemand die de stem van een vriendelijk, tenger oud mannetje kan weergeven wordt gezocht.
Variabele rollen van wachters en soldaten e.d.: hiervoor zoeken we iemand die verschillende stemmetjes kan doen zonder dat deze al te karikaturaal worden. De wachters en soldaten worden vooral gekenmerkt door het feit dat het gewone mannen zijn.
Zo!
blackbird Master Composer
Aantal berichten : 40 Leeftijd : 39 Registration date : 03-10-08
Onderwerp: Re: Het Nederlandstalige script ma okt 06, 2008 3:06 pm
Ik wil wel één van die dingen op mij nemen, if needed.
DDGOK Master Translator
Onderwerp: Re: Het Nederlandstalige script ma okt 06, 2008 6:00 pm
Aha! Dat is tof ende goed :)
Pink Fluffy Dinosaur
Aantal berichten : 17 Leeftijd : 40 Location : On the road to somewhere fun Registration date : 08-10-08
Onderwerp: Re: Het Nederlandstalige script wo okt 08, 2008 9:06 pm
Saaaaaaay, die butler, moet dat een mannelijk iemand zijn? Anders wil ik misschien eens een poging wagen...
DDGOK Master Translator
Onderwerp: Re: Het Nederlandstalige script wo okt 08, 2008 9:35 pm
wat is het vrouwelijke equivalent van een butler eigenlijk?
En wie is deze schattige roze dino?
MorganBlue3
Aantal berichten : 20 Leeftijd : 39 Location : Sevenpeaks Registration date : 08-10-08
Onderwerp: Re: Het Nederlandstalige script wo okt 08, 2008 11:58 pm
Ja, een butlerette compleet met roze strik! Hmm, de rol van de butler moet vertolkt worden door iemand die Niles of James heet uiteraard. Hey! Misschien iets voor James, Domien: een Britse immigrant-butler.
Pink Fluffy Dinosaur
Aantal berichten : 17 Leeftijd : 40 Location : On the road to somewhere fun Registration date : 08-10-08
Onderwerp: Re: Het Nederlandstalige script do okt 09, 2008 9:06 pm
It is I, Stéphanie! En als butler vind ik Jeeves ook nog wel passen :p Ik dacht misschien, met een heeeeeele lage stem ofzo, de avond ervoor eerst eens goed doorzakken, muahaha
MorganBlue3
Aantal berichten : 20 Leeftijd : 39 Location : Sevenpeaks Registration date : 08-10-08
Onderwerp: Re: Het Nederlandstalige script vr nov 07, 2008 7:00 pm
'k Zie Peter da echt nog wel doen, zo lekker posh zo... "You rang, milady?"
Pink Fluffy Dinosaur
Onderwerp: Re: Het Nederlandstalige script za nov 08, 2008 12:09 pm
Ha say, als ik de volgende keer langskom dan zal dat zijn in het gezelschap van een vers geprint "Duivel Onder Ons"-script, volledig in zwart! Heb me gisteren op het werk eens helemaal laten gaan :D