Aantal berichten : 72 Registration date : 03-10-08
Onderwerp: The Saga Has Begun zo okt 19, 2008 1:13 am
Dag vrienden!
Onder de vakkundige stemregie van mijn lieftallige schat zijn nu de eerste opnames van DUIVEL ONDER ONS van start gegaan! De eerste ingeblikte scènetjes beschikken (naar mijn eigen, compleet onbescheiden en zelfs onuitstaanbaar arrogante mening) over een energie en naturalisme dat de acteerprestaties van onze vorige verhaaltjes echt wel overtreft.
Meer volgt!
MorganBlue3
Aantal berichten : 20 Leeftijd : 39 Location : Sevenpeaks Registration date : 08-10-08
Onderwerp: Re: The Saga Has Begun vr okt 24, 2008 12:23 am
Mogelijk heeft de graad van subjectiviteit van de persoonlijke betrokkenheid (met de stemsmeerster van dienst welteverstaan) van 'bovengetekende' iets te maken met de verheerlijking van onze voorlopige resultaten. Ik moet echter vermelden dat de prestaties met schitterendheid bewerkt zijn en voorzien van meer auditieve prikkels door niemand minder dan 'bovengetekende' en dat dat ook enigszins bijdraagt tot de kwaliteit. Verder moet ik zeggen dat de acteurs zonder een flinke dosis natuurtalent niet in staat zouden geweest zijn tot het resultaat bij te dragen dat wij tot op heden hebben bereikt, waar ik overigens toch wel tevreden over ben... maar alles kan altijd beter he. Van mentaliteit ben ik op dat vlak even erg als de componist. (ne perfectionist...tot in de kist)
P.S. Gelieve dit soort taalgebruik niet te imiteren bij het schrijven van een sollicitatiebrief, tenzij u de job toch niet ziet zitten.
Pink Fluffy Dinosaur
Aantal berichten : 17 Leeftijd : 40 Location : On the road to somewhere fun Registration date : 08-10-08
Onderwerp: Re: The Saga Has Begun za okt 25, 2008 9:54 pm
Hewel, ik kijk uit naar die eerste al dan niet bewerkte scènes! En voor de volgende wil ik gerust nog meer zweep, het komt het verhaal tenslotte alleen maar ten goede :D Ik vond de eerste sessie waar ik bij betrokken was aangenaam en plezant en uiteindelijk viel het me zelfs niet meer op dat het Nederlands was dat ik moest inspreken, muahahaha
blackbird Master Composer
Aantal berichten : 40 Leeftijd : 39 Registration date : 03-10-08
Onderwerp: Re: The Saga Has Begun ma nov 03, 2008 6:34 pm
MorganBlue3 schreef:
Van mentaliteit ben ik op dat vlak even erg als de componist.
En zo hoort het, met mediocriteit kunt ge dezer dagen de straten mee plaveien.
Pink Fluffy Dinosaur
Aantal berichten : 17 Leeftijd : 40 Location : On the road to somewhere fun Registration date : 08-10-08
Onderwerp: Re: The Saga Has Begun wo nov 05, 2008 9:59 pm
Say, zijn er in tussentijd nog opnames geweest? Me curious!
DDGOK Master Translator
Aantal berichten : 72 Registration date : 03-10-08
Onderwerp: Re: The Saga Has Begun wo nov 05, 2008 11:56 pm
Ja, eentje met Gracy als Hoskiv
Cyaankali
Aantal berichten : 8 Leeftijd : 45 Registration date : 03-10-08
Onderwerp: Re: The Saga Has Begun do nov 06, 2008 1:09 am
Als fan numero uno, reserveer ik nu al mijn kopietje, dan ben ik zeker dat het niet uitverkocht is voor ik het bestel. Ben ik op tijd? LOL! Doe da goed, hé mannen (en vrouwen)! Maar daar ben ik 100% zeker van. Smeer jullie keeltjes goed in en zet er een lap op! Ik verwacht ook de nodige bloopers achteraf
Pink Fluffy Dinosaur
Onderwerp: Re: The Saga Has Begun do nov 06, 2008 10:48 pm
Cyaankali schreef:
Ik verwacht ook de nodige bloopers achteraf
Ziede nu wel da die micro altijd moet aanstaan
MorganBlue3
Aantal berichten : 20 Leeftijd : 39 Location : Sevenpeaks Registration date : 08-10-08
Onderwerp: Re: The Saga Has Begun vr nov 07, 2008 6:51 pm
Da zullen we vanaf nu wa meer doen dan Ik ben eigenlijk vooral bang dat ik te veel ga blooperen terwijl da ding aanstaat
Pink Fluffy Dinosaur
Onderwerp: Re: The Saga Has Begun za nov 08, 2008 12:11 pm
Maar zie, dat is net de bedoeling. De mensen kopen die luisterverhalen immers niet voor het verhaal (zoals ze steeds willen laten uitschijnen), het zijn de onvermijdelijke versprekingen van de acteurs waar ze écht naar uitkijken!
MorganBlue3
Onderwerp: Re: The Saga Has Begun ma dec 01, 2008 2:52 am
Misschien moet er dan ook maar een extra blooper cd bij de exemplaartjes van Duivel onder ons